Na 7 dagen nog geen hielprik
Is er 7 dagen na de geboorte van uw kind nog geen hielprik gedaan?
Neem dan contact op het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu)-DVP (Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma’s
)-kantoor in uw regio.
U vindt de contactgegevens hieronder.
Algemene vragen over de hielprik
Heeft u vragen over de hielprik?
Neem dan contact op met uw verloskundige of met het RIVM-DVP-kantoor in uw regio.
U vindt de contactgegevens hieronder.
Vragen over de hielprik van uw kind
Belt u met het RIVM-DVP-kantoor voor informatie over de hielprik van uw kind?
Om telefonisch informatie te kunnen ontvangen heeft u uw BSN (Burgerservicenummer
)-nummer en het BSN-nummer van uw kind nodig. Ook heeft u het hielprikkaartnummer nodig. Het hielprikkaartnummer vindt u rechts boven op de envelop die de screener na het uitvoeren van de hielprik aan u heeft gegeven.
Regiokantoor RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu)-DVP (Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma’s ) Noord-Oost
(Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland)
Postbus 7020
8007 HA Zwolle
088-6898951
dvpnoordoost@rivm.nl
Regiokantoor RIVM-DVP West
(Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland)
Postbus 654
2700 AR Zoetermeer
088-6898931
dvpwest@rivm.nl
Regiokantoor RIVM-DVP Zuid
(Noord-Brabant, Limburg en Zeeland)
Postbus 4151
5604 ED Eindhoven
088–6898941
dvpzuid@rivm.nl
Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de uitvoering van de hielprik? Neem dan contact op met de organisatie die de hielprik heeft uitgevoerd.
Heeft u een klacht over de hielprik in het algemeen? Volg dan de klachtenregeling van het RIVM.